Πώς μπορείς να διαφημιστείς αποτελεσματικά στο instagram.
Το Instagram έχει καταφέρει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει το “εργαλείο-κλειδί” για κάθε επιχείρηση!
Δεν είναι τυχαίο που το 90% των brands παγκοσμίως απευθύνονται σε αυτό για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Ωστόσο το να καταφέρεις να έχεις μία σωστή και επικερδή παρουσία σε αυτήν την πλατφόρμα, δεν είναι ένα εύκολο project. Ο συναγωνισμός είναι τεράστιος και η μάχη για να ξεχωρίσεις απαιτητική! Ο στόχος είναι να κερδίσεις το κοινό και να περάσεις το μήνυμά σου!
Άρα, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης για το Instagram Marketing το 2022;
Πώς μπορείς να αναπτύξεις την στρατηγική σου και την παρουσία σου σε αυτό;
Τα βασικά πλεονεκτήματα του Instagram.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Instagram, για να προσεγγίσεις το κοινό σου, είναι η ποικιλία που σου προσφέρει για τη δημιουργία περιεχομένου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Reels, για να δημιουργήσεις μικρά, διασκεδαστικά videos και έτσι να έχεις την ευκαιρία να σε ανακαλύψουν άτομα που δε σε ακολουθούσαν πιο πριν. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Instagram Stories για να συνδεθείς με το κοινό σου με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Μερικοί από αυτούς είναι οι δημοσκοπήσεις, τα ‘behind the scenes’ videos και τα quizzes. Πρέπει να έχεις συνεχή διάδραση μαζί τους, καταλαβαίνοντας περισσότερο τι θέλουνε να βλέπουνε από εσένα.
Σου προτείνουμε να πειραματιστείς όσο γίνεται περισσότερο με αυτές τις δυνατότητες του Instagram. Με αρκετές δοκιμές θα βρεις τη χρυσή τομή για το δικό σου κοινό! Η επιτυχία πολλές φορές έρχεται δοκιμάζοντας κάτι νέο, που δεν το υπολόγιζες προηγουμένως.
Οι περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στο Instagram γιατί βρίσκουν έμπνευση σε αυτό. Τουλάχιστον ο καθένας από εμάς ακολουθεί μια επιχείρηση στο Instagram. Με τα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα, καμία πλέον επιχείρηση δεν πρέπει να λείπει από αυτό το κοινωνικό μέσο. Οι συνεχώς προστιθέμενες λειτουργίες είναι πολύ βοηθητικές. Με αυτές μπορούν τα brands και οι επιχειρήσεις να αναπτύξουν τη μεθοδολογία τους.
Την κατάλληλη, ώστε να τους αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα και τις πολυπόθητες πωλήσεις. Το Shop Tab, το οποίο προστέθηκε πρόσφατα στην κεντρική μπάρα περιήγησης, απλοποίησε την κατάσταση και έτσι πλέον με ένα tap μπορείς να αγοράσεις κατευθείαν μέσω του Instagram Shop αυτά που σε ενδιαφέρουν. Ακόμα πιο σύγχρονη η λειτουργία της πραγματοποίησης αγοράς μέσω Reels ή IGTV, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να ψωνίσει κάτι ακριβώς τη στιγμή της έμπνευσης.
Διαφημιστικές ενέργειες.
Το Instagram έχει απλοποιήσει τον τρόπο που μπορεί πλέον μια μικρή επιχείρηση να λειτουργήσει. Συνήθως οι μικρότερες επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν πολλούς πόρους και χρόνο διαφημίζονται μέσω του Promote feature.
Οι διαφημιστικές επιλογές που σου δίνονται έχουν σχεδιαστεί, ώστε να σε βοηθούν να προσεγγίσεις εύκολα το κοινό που σε ενδιαφέρει.Αντίστοιχα να έλξει εκείνο που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου!
Ενθαρρύνουμε τις επιχειρήσεις να σκέφτονται σαν δημιουργοί, όταν ετοιμάζουν τις διαφημίσεις τους, να πειραματίζονται και να απευθύνονται για έμπνευση στην ίδια την πλατφόρμα.
Χρησιμοποίησε περισσότερα Videos.
Εκμεταλλεύσου τις δυνατότητες που σου παρέχει η πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας τα επιμέρους χαρακτηριστικά της. Ένας πολύ δυνατός τρόπος να φέρεις άμεσα αποτελέσματα και να υλοποιήσεις τους στόχους της επιχείρησής σου είναι να χρησιμοποιήσεις στις διαφημιστικές σου καμπάνιες περιεχόμενο σε μορφή video.
Με διαφημιστικές ενέργειες διάρκειας ενός λεπτού, μπορείς να στοχεύσεις ένα πολύ εξειδικευμένο κοινό. Ένα νέο κοινό, που πιθανότατα δεν θα το είχες πιο πριν. Τα videos τραβούν πολύ πιο εύκολα την προσοχή του κόσμου και αποτελούν έμπνευση για μεγάλη μερίδα ανθρώπων.
Δημιούργησε και “τρέξε” ένα διαγωνισμό στο προφίλ σου. Μπορείς να χαρίσεις προϊόντα ή υπηρεσίες στο κοινό σου, με απλές δεσμεύσεις. Για παράδειγμα το να ακολουθήσουν το λογαριασμό σου και να κάνουν like και comment είναι μια σίγουρη μέθοδος, την οποία χρησιμοποιούν όλα τα επιτυχημένα brands. Έτσι μπορείς να αυξήσεις τους ακολούθους σου και να ανεβάσεις το engagement rαte σου.
Το κοινό μπαίνει στη διαδικασία αυτή, ειδικά όταν το δώρο είναι μεγάλης αξίας. Μάλιστα κάποια brands ζητούν να αναφέρουν και να καλέσουν οι followers στα σχόλια τους φίλους τους. Αυτό δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερης προβολής και απήχησης της επιχείρησής σου.