Αύξησε τα κέρδη σου με ένα αποτελεσματικό newsletter.
Πώς να ξεκινήσετε το δικό σας ενημερωτικό δελτίο για να προσεγγίσετε το κοινό σας πιο αποτελεσματικά;
Τι είναι το newsletter;
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα ψηφιακό ενημερωτικό δελτίο, το οποίο μπορεί να σταλεί στους συνδρομητές. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε πληροφορίες με τους συνδρομητές σας και να τους προσφέρετε εκπτώσεις, προσφορές και πολλά άλλα.
Μια επιστολή ειδήσεων είναι σαν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε στους συνδρομητές σας. Έχει ως στόχο να ενημερώνει τον ακροατή με το τι κάνουν οι αγαπημένες τους μάρκες ή τι πρέπει να γνωρίζουν γι ‘αυτό. Τα ενημερωτικά δελτία αποστέλλονται συνήθως σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα (εβδομαδιαία, μηνιαία), μερικές φορές μπορεί επίσης να είναι ημερήσια ή ακόμη και ωριαία.
Τι να κάνετε πριν ξεκινήσετε το Newsletter σας
Ας δούμε μερικά από τα βήματα που μπορείτε να κάνετε πριν ξεκινήσετε το Newsletter σας.
1. Κάντε ένα σχέδιο:
Πρέπει να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε με το ενημερωτικό δελτίο σας. Ποιος είναι ο σκοπός του; Τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι με αυτό; Ποια είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν για αυτό; Σκεφτείτε αυτές τις ερωτήσεις και πολλά άλλα πριν ξεκινήσετε στο Newsletter σας.
2. Αισθητική:
Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ελκυστικός και εύκολος στην ανάγνωση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γραμματοσειρές που είναι εύκολες για τα μάτια, όπως γραμματοσειρές sans-serif ή serif ή να επιλέξετε μια δημοφιλή γραμματοσειρά όπως η Helvetica ή η Georgia. Θα θελήσετε επίσης να εξετάσετε πού τοποθετείτε εικόνες για να τις κάνετε πιο ευανάγνωστες.
Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την έναρξη του Newletter σας
Ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε σε επαφή με το κοινό σας. Η δημιουργία ενός δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε το πρώτο σας ενημερωτικό δελτίο.
Μην ξεχάσετε να δείτε τα καλύτερα εργαλεία για email marketing
1. Αποφασίστε για το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου. Ποιοι είναι οι αποδέκτες; Ποιες πληροφορίες θέλετε να μεταφέρετε;
2. Επιλέξτε ένα πρότυπο ή σχεδιάστε τη δική σας διάταξη.
3. Επιλέξτε μια πλατφόρμα για τη διαχείριση της λίστας αλληλογραφίας και της διαδικασίας παράδοσης, όπως το MailChimp ή το Aweber.
4. Καθορίστε τι είδους περιεχόμενο θα συμπεριλάβετε στο email, όπως κείμενο, εικόνες, συνδέσμους, βίντεο, δημοσκοπήσεις/έρευνες κ.λπ. και πόσο συχνά θέλετε να το στέλνετε (καθημερινά/εβδομαδιαία).
Πράγματα που θα χρειαστείτε για να τρέξετε το Newsletter σας
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη λειτουργία του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ο τρόπος συλλογής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή είναι η νούμερο ένα εργασία που θα πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε το ενημερωτικό δελτίο σας.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συλλέξετε διευθύνσεις email, αλλά όλα ξεκινούν με μια εξαιρετική φόρμα συμμετοχής.
Η φόρμα πρέπει να είναι εύκολη για τη συμπλήρωση των συνδρομητών σας και θα πρέπει να δουν ότι αξίζει πραγματικά τον χρόνο τους για να το κάνουν. Στη συνέχεια, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτά τα δεδομένα στέλνοντας ενημερωτικά δελτία που αφορούν τη συνδρομητική βάση σας .
Συλλογή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη λειτουργία του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ο τρόπος συλλογής διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορείτε να στέλνετε στα άτομα προσαρμοσμένο περιεχόμενο με αυτοματοποιημένο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να συλλέξετε διευθύνσεις email, αλλά
τα βήματα για να ξεκινήσετε το δικό σας newsletter είναι τα εξής :
1. Αρχικά, σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε με το ενημερωτικό δελτίο σας.
2. Δεύτερον, βρείτε έναν ιστότοπο που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το ενημερωτικό δελτίο σας.
3. Τρίτον, ρυθμίστε το σχέδιο του ενημερωτικού δελτίου σας και ανεβάστε το στον ιστότοπο που επιλέξατε.
4. Τέταρτον, κοινοποιήστε το σε κανάλια κοινωνικών μέσων και συνδρομητές email.
Πώς να δημιουργήσετε μια ελκυστική γραμμή θεμάτων που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας.
Η σύνταξη μιας θεματικής σειράς για την επιχείρησή σας, μπορεί να είναι ένα από τα πιο δύσκολα μέρη μιας καμπάνιας μάρκετινγκ. Θα πρέπει να είναι ελκυστικό, πρωτότυπο και αρκετά δυνατό για να το θυμούνται οι άνθρωποι. Η ανάπτυξη μιας θεματικής γραμμής που θα τραβήξει την προσοχή των δυνητικών πελατών, ενώ εκφράζει την ουσία της εταιρείας σας μπορεί να είναι δύσκολη.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός email και ενός newsletter;
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σύντομα, είναι προσωπικά και συνήθως χρησιμοποιούνται για την αποστολή ενός μηνύματος. Τα ενημερωτικά δελτία είναι μεγαλύτερα, είναι πιο κατατοπιστικά και συχνά έχουν ποικίλο περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αυξάνει την αγοραστική δύναμη των πελατών με την πάροδο του χρόνου.
Διάβασε τον απόλυτο οδηγό για digital marketing
Ένα email είναι ένα σύντομο μήνυμα που απευθύνεται σε ένα άτομο ή ομάδα ατόμων. Ο στόχος ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η έγκαιρη παράδοση πληροφοριών με σκοπό την άμεση απάντηση. Τα ενημερωτικά δελτία περιέχουν περισσότερες πληροφορίες από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έτσι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την ανάγνωσή τους σε όλη τη διαδρομή. Τα ενημερωτικά δελτία αποστέλλονται συνήθως εβδομαδιαία ή μηνιαία ανάλογα με τη διάρκεια του περιεχομένου που παραδίδεται σε κάθε τεύχος. Έχουν επίσης πολλαπλά άρθρα με διαφορετικό αντικείμενο που διευκολύνει τους συνδρομητές που δεν τους αρέσει κάποιο συγκεκριμένο άρθρο να το παραλείψουν, χωρίς να χάσουν άλλα άρθρα που θα ήταν πιο συναφή
Πώς να προωθήσετε και να προωθήσετε το newsletter σας
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται σε συνδρομητές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες ενημερώσεις μιας εταιρείας. Ένα ενημερωτικό δελτίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και εκδηλώσεων μιας εταιρείας.
Ο πρωταρχικός στόχος ενός ενημερωτικού δελτίου δεν είναι να πραγματοποιεί δραστηριότητες πωλήσεων, αλλά να παρέχει πληροφορίες και ειδοποιήσεις.
Είναι σημαντικό ο αποστολέας να μοιράζεται πολύτιμο περιεχόμενο με τους συνδρομητές του, προκειμένου να αυξήσει τα επίπεδα αφοσίωσής του.
Υπάρχουν πολλές διαδικτυακές τεχνικές που μπορεί να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τα ενημερωτικά δελτία σας, όπως:
– Να γράψετε ελκυστικές θεματικές γραμμές που θα κάνουν τους αναγνώστες σας να θέλουν να το ανοίξουν.
– Να συμπεριλάβετε τα κουμπιά κοινωνικών μέσων στο τέλος του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Να προσθέσετε συνδέσμους στο υποσέλιδο, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να το μοιράζονται εύκολα σε άλλα κανάλια.
– Να συμπεριλάβετε τα έντυπα ή τα έντυπα εγγραφής.
Ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή ενημερωτικών δελτίων;
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που συνήθως αποστέλλεται σε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες. Συχνά χρησιμοποιούνται ως εφάπαξ εργαλείο επικοινωνίας που παρέχει πληροφορίες για την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και ενημερώνει τις τρέχουσες δραστηριότητές της. Τα ενημερωτικά δελτία χρησιμοποιούνται επίσης για μακροχρόνια επικοινωνία, ώστε να δημιουργηθούν σχέσεις με τον παραλήπτη. Το κύριο πλεονέκτημα των ενημερωτικών δελτίων είναι ότι προσδίδουν αξία στην επιχείρηση με την πάροδο του χρόνου και είναι οικονομικά αποδοτικά στη δημιουργία και τη διανομή τους.
Μοναδική βοήθεια:
Τα ενημερωτικά δελτία παρέχουν μια ευκαιρία στις εταιρείες να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους που ενδέχεται να μην βρίσκονται αλλού στο διαδίκτυο ή σε άλλες καμπάνιες μάρκετινγκ.
Πώς να σχεδιάσετε το email marketing για τους νέους συνδρομητές σας.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εντοπίσετε το κοινό – στόχο σας. Είναι απαραίτητο να έχετε μια σαφή ιδέα για το ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Το επόμενο βήμα θα ήταν να καταλάβουμε τι ψάχνουν και το περιεχόμενο που θα τους ενθουσιάσει.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε δεσμούς με το κοινό -στόχο σας. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που το κοινό -στόχο σας θεωρεί πολύτιμο ή κοινόχρηστο. Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε τη χρήση καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστολογίου, βίντεο, infographics ή άλλων δημιουργικών καταστημάτων για να προωθήσετε την επωνυμία σας και να κερδίσετε την προσοχή νέων συνδρομητών.
Πώς να δημιουργήσετε την τέλεια λίστα email για τα ενημερωτικά δελτία σας.
Θα πρέπει να σκεφτείτε το κοινό σας όταν δημιουργείτε τη λίστα email σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι συλλογής πληροφοριών επικοινωνίας για άτομα που μπορεί να θέλετε να προσθέσετε στη λίστα σας. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους είναι η συλλογή τους μέσω διαδικτυακών ερευνών ή η εισαγωγή τους σε μια φόρμα στον δικό τους ιστότοπο.
Συμπέρασμα – Ξεκινήστε την αποστολή ενημερωτικών δελτίων σήμερα.
Βλέπετε, ο κόσμος έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ένα ενημερωτικό δελτίο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετίζεται άμεσα με την απόδοση επένδυσης (ROI), επειδή οι άνθρωποι εξακολουθούν να λαμβάνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε κινητά τηλέφωνα και επιτραπέζιους υπολογιστές, ακόμη και αν χρησιμοποιούν τακτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τα ενημερωτικά δελτία, είναι ευκολότερο για εσάς να στέλνετε εξατομικευμένα μηνύματα που ικανοποιούν τις ανάγκες των συνδρομητών σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία αυτοματοποίησης για να βοηθήσετε στην συμμετοχή και την κατηγοριοποίηση πελατών.
Χρειάζονται λιγότερο από 30 λεπτά την εβδομάδα από τον χρόνο σας για να προγραμματίσετε τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με τεχνολογία όπως ο αυτόματος προγραμματιστής του NewsWhip. Και, εάν χρειάζεστε βοήθεια για τη σύνταξη περιεχομένου για τα ενημερωτικά δελτία σας; Μπορείτε να βασιστείτε σε συγγραφείς AI που μπορούν να γράφουν σε κλίμακα χωρίς να χρειάζονται ανθρώπινη συμβολή!